.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استخدام 10 هزار مهندس ناظر برنج و گندم

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: طرح استخدام 10 هزار ناظر برنج و گندم در كميسيون كشاورزي مجلس مصوب شده و در صورت تصويب در صحن علني مجلس اجرايي مي‌شود.

جباركوچكي‌نژاد با اشاره به وضعيت استخدام مهندسان ناظر در مزارع برنج و گندم اظهار داشت: تعدادي از مهندسان جوان با عنوان ناظران برنج و گندم و محصولات كشاورزي در ايام كشت به مزرعه مي‌روند و كمك مي‌كنند كه اين افراد از بابت استخدام نگران وضعيت خود بودند.
وي ادامه داد: طرح يك فوريتي استخدام ناظران گندم مدت‌ها قبل به تصويب رسيده بود و ما پيشنهاد داديم كه ناظران جوان ديگري نيز در مزارع برنج كار مي‌كنند و نگران وضعيت خود هستند.
نماينده مردم رشت در مجلس با بيان اينكه اخيراً در كميسيون كشاورزي طرح استخدام ناظران برنج و گندم در كميسيون كشاورزي مجلس رأي لازم را به دست آورد، افزود: استخدام 10 هزار مهندس ناظر در وزارت جهاد كشاورزي به تصويب كميسيون كشاورزي مجلس رسيد.
وي اضافه كرد: اين طرح در صورت تصويب در صحن علني مجلس شوراي اسلامي اجرايي و مشكلات مهندسان ناظر برطرف مي‌شود.
كوچكي‌نژاد با اشاره به اينكه بيشتر اين ناظران مهندس كشاورزي هستند، خاطرنشان كرد: در گيلان تنها 180 نفر مهندس ناظر در مزارع برنج داريم كه با ديگر ناظران محصولات كشاورزي در مجموع حدود 300 نفر هستند.
وي با اشاره به زمان ارجاع اين طرح تصويب شده به صحن علني مجلس، اظهار داشت: حدود يك ماه ديگر اين طرح وارد صحن مجلس مي‌شود تا قانون استخدام ناظران كشاورزي به تصويب مجلس برسد.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس در ادامه به سفر احمدي نژاد به گيلان اشاره كرد و گفت: ضمن تشكر از مردم گيلان كه با بصيرت بالا در سال گذشته فتنه را محكوم كرده و حمايت خود را از ولايت فقيه اعلام كرده بودند، در آستانه سفر سوم دولت به گيلان حلقه فتنه‌گران تلاش مي‌كنند تا فضاي اين استان را متشنج كنند.
وي با اشاره به اينكه به بهانه‌هاي مختلف با نيروهاي اصولگراي گيلان درگير مي‌شوند، افزود: همان‌طور كه تاكنون مردم گيلان وفاداري خود را نسبت به آرمان‌هاي انقلاب نشان داده و بيشترين آرا را به احمدي نژاد دادند، از آنها مي‌خواهم با وحدت و هماهنگي هميشگي و حضوري حماسي در مراسم استقبال از رئيس جمهور شركت كنند.
كوچكي‌نژاد اضافه كرد: اخيراً در رشت شب‌نامه‌هاي جعلي توسط گروه فتنه‌گران مشخص، پخش شده و بسياري از نيروهاي ارزشي را مورد تهمت قرار دادند.
وي تصريح كرد: به مسئولان و نيروهاي نخبه گيلان تاكيد مي‌كنم كه به دنبال مطالبات مردم باشند و در جلسات عمومي شركت كنند و مشكلات مردم را مخفي نكنند كه اگر مشكلات مردم به رئيس جمهور بازگو نشود مشكلات باقي مي‌مانند.
نماينده مردم رشت در مجلس حفظ وحدت و انسجام را مورد تاكيد قرار داد و افزود: مردم مهمان‌نواز گيلان در روز موعود به استقبال رئيس جمهور مي‌روند و با دست تواناي ايشان مشكلات مردم استان بررسي مي‌شود.
وي همچنين از تغيير و تحولات فضاي سياسي استان در آينده نزديك خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 دي 1389
آقايون مديران جهاد كشاورزي براي استخدام بچه هاشون اول اونارو از طريق نطام مهندسي كه وجودش هيچ ارزشي نداره مال خودشونه مشغول به كار كردن و الان دارن مجوز استخدامشون رو ميگيرن آيا اين عدالت يا يه جور پارتي بازي؟
نا شناس 20 تير 1394
واقعا هم برا دولت متاسفم وهم برا ما فارغ التحصيلات كشاورزي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.